پرونده رشت الکتریک، بازی احمدی نژاد بود و ربطی به دولت خاتمی نداشت/واگذاری رشت الکتریک قانونی بود/کرباسچی و دوستانش نباید می خریدند

 واقعیتش این است که این در یک قالب واگذاری کاملا قانونمند شکل گرفت اما مصیبت سنگینی برای این حضرات وارد شد و کسانی که در این مشارکت اقدام کردند زندگی‌شان را گذاشتند و من عرض می‌کنم الان وضعیت این پرونده ...

راه اندازی مجدد سایت اولیه شرکت الکتریک در هفته آینده

کلانشهر: مدیرعامل الکتریک ایران رشت(رشت الکتریک)با بیان اینکه این شرکت در بدو تاسیس و در حین انجام فعالیت در حوزه صنایع برقی و الکتریکی فعالیت می کرده، گفت:این صنعت جزو صنعت هایی هست که همیشه به به روز بودن فناوری و ...

دادستان مرکز استان گیلان:
ارسال پرونده شرکت رشت الکتریک به دادگاه
27 خرداد 1400

ارسال پرونده شرکت رشت الکتریک به دادگاه

دادستان مرکز استان گیلان گفت: با تکمیل تحقیقات پرونده شرکت رشت الکتریک در دادسرای رشت، این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

کلانشهر: به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از صدور ...

کارخانه رشت الکتریک در اختیار بیت المال قرار گرفت

پیرو گزارش سازمان بازرسی و دستور رئیس قوه قضائیه در سفر به استان گیلان درخصوص کارخانه الکتریک ایران رشت، با تکمیل پرونده و اقدامات قضایی توسط دادگستری استان گیلان، سهام این شرکت به صندوق بازنشستگی کشوری بازگشت.

کلانشهر: شرکت الکتریک ایران ...

بازداشت متهمان اصلی پرونده رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران

دادستان مرکز استان گیلان از بازداشت متهمان اصلی پرونده کارخانه رشت الکتریک ایران و همچنین صنایع پوشش ایران خبر داد.

کلانشهر: آیت الله رئیسی شانزدهم بهمن ماه سال گذشته، در جریان سفر استانی به گیلان از کارخانه «رشت الکتریک» بازدید و ...

«باید»های رییسی برای بحران های دیرینه گیلان / آیا صنعت خسته  گیلان و محیط زیست فرسوده اش تحت تاثیر این سفر قرار می گیرند؟

کلانشهر _ محمدهادی مرادی: آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بیست و یکمین سفر استانی خود، 16بهمن ماه، وارد استان گیلان شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی قرار گرفت.

رئیس دستگاه قضا ...

دستور آیت الله رئیسی به رئیس کل دادگستری گیلان برای پیگیری فوری وضعیت شرکت رشت الکتریک

رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به گیلان پس از بازدید از شرکت رشت الکتریک، به رئیس کل دادگستری این استان دستور داد وضعیت این شرکت را با قید فوریت پیگیری کند.

کلانشهر: به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، ...